+
Mit keressek?
Hol keressek?
Gyártók
Ár szűkítés

Vásárlási tudnivalók

 

Regisztráció

A Regisztrációra a Főoldalon található Vásárlói fiók/Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével, vagy a fizetési folyamatba beágyazva kerülhet sor.

A Regisztráció menüpont alatt egy valós e-mail cím, cégnév, egy választott jelszó, telefonszám, és szállítási cím megadása szükséges.

Az adatok megadását követően a Regisztráció létrejön, amiről a megadott e-mail címre visszaigazoló üzenetet küldünk.

Amennyiben az Ügyfél a Kosár oldalról vásárlási és fizetési szándékkal továbblép, abban az esetben a kéri a rendszer a Regisztrációt.

Az Ügyfél részére a megadott e-mail címre ebben az esetben is visszaigazoló üzenetet küldünk.

A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, az Adatmódosítás linkre kattintást követően elérhető van mód, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti.

Ügyfél jogosult a regisztrációját bármikor törölni az info@gasztroaruhaz.hu címre küldött e-mail üzenettel.

Az Ügyfél felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését.

Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

 

Vásárlás menete és megrendelés

A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni.

A termékek méretadatai LxPxH, azaz szélesség x mélység x magasság sorrendben vannak megadva.

Amennyiben a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.)

Megrendelés feladására az Gasztroáruház online áruházban a regisztrációt követő bejelentkezés, majd a Kosár használatával van lehetőség, vagy bejelentkezés nélküli vásárlás folyamán, a vásárlási folyamat közben megadott adatokkal.

Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékeknél található „Kosárba” gomb használatával teheti a Kosarába.

A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal jobb oldalán található kosár ikonra kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma törölhető („Törlés”) gombbal.

Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Pénztár” feliratra kattintva a megjelenő felületen be kell jelentkeznie a Weboldalra vagy regisztrálnia kell, hogy megrendelését leadhassa.

Ezt követően választani tud az átvételi- és szállítási módok közül, illetve meg tudja adni a számlázási és szállítási adatokat.

Ha minden szükséges adatot megadott, kiválasztotta az átvételi- és szállítási módot, valamint a fizetési módot, és igény esetén megjegyzést fűzött a megrendeléséhez, a megrendelés feladására, „Megrendelem” feliratra kattintást követően kerül sor.

A rendelés leadása tehát a „Megrendelem” gombra kattintással történik, ami az Ügyfél részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

A termékek mellett feltüntetett vételár nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A szállítási költség a megrendelés előtt az összesítésnél megtalálható, és több szállítási lehetőség esetén lehetőség igény szerint választható.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „Törlés” feliratra kattintva).

 

Ajánlati kötöttség és visszaigazolás

Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.

Ez a visszaigazoló e-mail kizárólag tájékoztatja az Ügyfelet arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.

E visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és az Ügyfél között.

Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 24 órán belül jeleznie kell a Szolgáltató felé vagy a jelzést megteheti akkor, amikor a Szolgáltató telefonon felveszi vele a kapcsolatot, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

Amennyiben a megrendelni kívánt termék nem áll rendelkezésre a megrendelés leadásának idején, illetve nem beszerezhető a weboldalon feltüntetett időtartamon belül, úgy a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését, ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a Ügyfél értesítést kap. Bármely, esetlegesen korábban teljesített kifizetést az Ügyfél számára Szolgáltató haladéktalanul visszatéríti.

 

Szállítási és fizetési feltételek

A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut szállítási díj ellenében házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó, futárcég cég igénybevételével.

A fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a megrendelés összesítő képernyőn, a számlán és a visszaigazoló emailban is feltüntetésre kerül.

Az Ügyfél az aktuális szállítás díjáról a megrendelési folyamat során kap tájékoztatást, még a megrendelés véglegesítése előtt.

Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben az Ügyfél a második/későbbi rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására azonban már nincs mód.

A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít Ügyfélnek – telefonon - a kiszállítási időpont megválasztására, de órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni.

A Weboldalon közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a tényleges szállítási határidő minden esetben telefonon kerül egeztetésre.

A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

Az Ügyfél a Szolgáltató által biztosított fizetési módokról, illetve átvételi lehetőségekről a rendelési folyamat során értesül.

Szolgáltató az Ügyfél részére a kifizetés igazolására, a megrendelés elküldését követően számlát állít ki az Ügyfél által megadott email címére.

 

Jótállás

Az alap jótállás 1 év, amely a vásárlás napjával lép életbe, és maximum 3 évre hosszabítható, amennyiben az Ügyfél ezt az opciós lehetőséget felár ellenében igényli.

A jótállás hosszabításához az alap jótállás lejárta elött egy, a terméket érintő állapotfelmérés szükséges, amelynek költsége az Ügyfelet terheli.

Mivel a felár összege termékeknként változhat, így ez minden esetben az Ügyféllel a szállítást megelőzően egyeztetésre kerül.

Kapcsolat

  • 7400 Kaposvár, Fenyves utca 63.
  • 06-70/6090-969
  • info@gasztroaruhaz.hu

Hírlevél

Viltor - webáruház készítés és bérlés

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.